Wednesday, February 15, 2012

Selamat Jalan...1 KG lagi

Setelah menunggu berhari2..hampir 2 minggu...akhirnya...Selamat Jalan romeo....1 kg lagi.

Aku yg beriya2 diet...Abg mizul yg relax sempoi pulak yg makin kurus..dia juzz skip lunch jer...banyak gak loss weight. Jelesssss nyer. Sampai ada yg tanya, sakit ke?...diet ke?...padahal member relaks jer....tak berdiet mana pun. Memang metabolisme lelaki lebih aktif dr ladies kan.

Tapi, pagi tadi aku derhaka lagi....dah makan ikan tu pedas sgt, terpaksa beli kuih kasui 2 biji...mula2 nak makan sebiji..konon nak bagi officemate yg lagi sebijik...rerupanya dua2 aku telan dgn senang hati dan tanpa rasa bersalah.....how sweet...sedapppp nyer!

Aku tak berani nak tulis berapa berat asal..dan berapa kg dah gone..karang nanti ada yg pengsan tergolek baca berat aku tu...hahahaha..rehsia dulu kay!

No comments: