Wednesday, February 22, 2012

Huwaaaaaaaaaaa...aku betul2 derhaka ni!



Pagi ni perut aku betul2 rasa tak enak....sbb lapar ke apa, aku pun tak sure. Gi kafe...terasa boring nak makan telur or karipap mcm selalu aku makan. Nampak plk kueteow elok jer posing dlm tray tu....mengejek2 aku yang dah lama tak jamah dia. Siottt betul!


lastly aku buat keputusan nak derhaka hari ni....today aku jadi si Jebat....sbb mcm best jer makan kueteow letak pulak sambal banyak2...waduhhh mak aiiii.


Time makan rasa mcm bersalah jer kat badan aku ni...tapi nafsu makan kata..go kak wawa..go go go...hehehehe....habis licin satu polisterin aku mamam...Nak sedapkan hati aku tgk taklah banyak mana....sekali sekala...padahal dah berkali2 dan berkala2 kak wawa oiiii...


so, today aku lupakan atkins diet yg tak bagi langsung makan carbo lebih dr 20 gram sehari. Aku guna diet kalori pulak lah...kueteow goreng sepinggan dlm kadar sederhana anggaran 500 kalori. Sehari aku tak boleh makan lebih dari 1200 cal. Ohhhh rileks lah wa, ada 700 cal lagi yg aku boleh telan hari ni....hehehehehe.


but memang sedap tau langgar pantang ni...nyaman jer

No comments: