Monday, February 13, 2012

Pic Versi Hazab...




Pic ni utk mengingatkan aku.....ada 5-6 bulan lagi utk aku berusaha dgn gigih..walau kadang2 terkucilll dan tergolek di hari2 aku buat pe'el...dan ketika sampai hari rindu nak melantak2 manjer.



Perhatian: Sila salahkan baju aku yg besor tu....(padahal aku yg tak kecik2 lagi...) adakah itu tandanya aku telah.....hahahaha...bab perasan bagi kat aku. Cuba tgk padding kat baju tu dah rebeh beb...ala2 baju pinjam gitu. Harap ampunkan aku yg tgh syiok sendiri ni...padahal besar gedabak lagi...tak per, tak per. Ni satu perlian ikhlas untuk aku...harap2 akan dtg aku boleh tepek pic yg kontra dr pic ni...versi sebelum & selepas.


Diharap Kak Wawa jgn bermalas2 dan berkenyang2 spt selalu....gambor ni notis peringatan hokeyyy! Banyak usaha kena dibuat....projek skipping hangat2 taek burung jer....sakit kaki den nak melompat eh!


Abaikan background pic aku yg sgt classic tu....tempat lama, ancient building opis aku ni..anyway, tempat carik makan kan....

No comments: