Sunday, January 10, 2010

Stok Gambo Lama-Raya Haji

Masa raya haji hari tuh aku tgh tak der kerajinan nak upload gambo...utk tidak membazirkan gaya2 model yg ekslusif yg telah pun berbakti dlm kamera aku ni...aku tepek2 arr kat sini. Raya haji aku cuti 3-4 hari gak...sajer memeriahkan rumah mak.

Masa tu yg paling best dapat jumpa Muhaimin..cicit pertama mak dan ayah dan secara tak langsung cucu pertama side aku...sebelah abg mizul dah ada 2 cucu. So, muhaimin cayang, ni Nek Cu tepek gambor awak sekali...petang raya ada acara membakar daging korban...mmg sodap gitu!..bab masak memasak sepanjang raya masa tu chef Along & chef Angah yg handle...






Kaum Adam menjamu selero...Usop (menantu sedara aku), Uda (Abang First) dan Angah Sahak (suami Angah).Ehhh! ada sipi2 gambor pakwe ku pulak!
Antara juadah ringkas kami sekeluarga...tgn tu kepunyaan Uda & Ayah (time ni ayah dah tukar baju lip lap sbb dah siap sedia nak sembelih lembu).
Abang Mizul tengah gigih menyantap juadah...turut serta pak mertuanya Pak Hj Jamal dan ibu mertua tersayang Mak Hjh.Siti. Pak Hj. Jamal serban tak tanggal tu....tapi pakai T-shirt rockkk.


Muhaimin Nur Hazyzy...Buah Hati Angah sekeluarga




Untuk tambahkan kolesterol...cubalah menu ni!


Datin Bai & Abg Pie...mahaplah yek, tangan ajer yg enterprem...



Muhaimin lena dilulit mimpi...mimpi awek kelate ker?


Min dan sepupu...pulun jgn tak pulun!



Kika bertenggek kat tangga...janji boleh layan nasi himpit tuh.




Abg Mizul tgh amek part bakar daging...tradisional sungguh Abg Mizul di petang raya.

No comments: