Tuesday, September 15, 2009

Selamat Hari Raya AidilFitri

Aku dgn rasa rendah hati menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kepada semua sahabat handai dan kaum keluarga serta sesiapa pun juga hamba Allah yang pernah dan sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni..Kalau ada yang tersalah taip, tersalah komen, tersalah itu dan ini, haraplah dimaafkan. Aku hanya manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan.


Semoga kalian semua berbahagia menyambut Syawal yang bakal menjelang dan dapat menikmati keberkatan Ramadan yang semakin ke penghujungnya.






Aku akan mula bercuti esok dan bekerja semula pada 23/9/09...cuti kat opis ni kena bergilir, so sad....Aku sambut Syawal pertama insyaallah di bumi Pahang, dan pulang semula ke Muar pada raya ketiga, seterusnya bekerja on the next day....tak puas raya rasanya kali ni...mungkin hujung minggu melayan sedara mara yang dtg ke rumah....






Kepada Anis, Zureen, Yong, Zura, Dayana, Yam dan sahabat2 blog yang lain....buatlah entri2 raya yang meriah dengan gambar2 ekslusif bagi menambahkan gelora kaum ibu menyambut raya sampai sebulan....hehehehe.






Kepada Zureen, Anizah...dan sesiapa yg lalu kat Muar atau Melaka, silalah datang ke rumah...cuma kat rumah mak, mungkin aku tak ada fasal raya ketiga tak sure sampai rumah pukul berapa...almaklum trafik sesak...raya keempat...ana sudah kerjalahhhh....



013-6107150/ 019-6505873....



Selamat Hari Raya....Maaf Zahir Batin

No comments: