Thursday, October 22, 2009

Shopping Time....

2 minggu lepas ngikut papa bebudak ni gi training kat Subang. Bebudak berdua tu dapat cuti agong 2 hari (Selasa & Rabu)...sesuka sesuki aku jer bagi cuti. Lama tak gi area situ, mizul dah gelabah nak carik jalan....lastly sampai gak. Duk kat hotel ciputt depan SJMC...Min teruk tul, dia kata, "papa, ni mcm hotel kedai runcit jer" kureng asham betul budak kecik sorang tu...

Hari pertama, time ayah dia training aku gi Sunway Pyramid..adoiyaiiii..naik juling biji mata tgk banyak branded item yg sales...every level yg aku gi, asyik aku tgk directory...nampak bebenor "peghak labi" (pinjam ayat kawan aku yg bermaksud cam org jakun ) dah lama tak gi sunway. Almaklumlah time dating2 jer dulu gi situ....igt jugak kat Yong & Anis, tapi...takper, tak yah kacau koranglah....lagi pun masa suntuk sgt sbb tiap2 malam beraya rumah adik beradik mizul.

Hari kedua aku lepak kat Subang Parade...tapi, tak enjoy sbb time tu Yasmin kena asthma attack lak....sebelum tu dia batuk2 jer. Kelam kabut ayah dia ambil kita org dan terus direct balik Melaka.

Berbalik citer shopping tadi, boleh caya ke Kak Wawa shopping lepas raya?.....hehehe...tak beli menda pun...lebih ke barang2 bebudak berdua tu jer....baju, mainan, makan2.....tu jer.

Gambar ni terbalik.....yg paling bawah adalah yg paling awal.....yg paling atas adalah bukti Yasmin dah letih, time tunggu papa dia....dah tak boleh wat apa...terbaring jer.

























































div>


No comments: