Tuesday, October 6, 2009

Catatan 16 Syawal

Malam Isnin tu anak2 merengek nak main bunga api...kebetulan ada 7-8 batang lagi bunga api yg aku kirim dgn Kamariah dulu tak habis dibakar. Kesian dia org berdua tu...aku ni mmg kategori mak yg suka mengongkong anak...Anak-anak aku memang jarang dpt kebebasan main kat luar, atau buat sebarang xtvt stunt yang biasanya kanak2 sebaya dia buat...bukan apa, aku ni bimbang apa2 hal terjadi kat dia org...kalau balik kg pun, aku rasa cuak jer bila dia org main2 kat halaman dgn sepupu2 yg lain...apa-apa hal berlaku kalau tak depan mata aku, memang aku tak suka......Kak Nanie, biras aku yg duk KL tu masa raya hari tu sound aku sekali.."biarlah anak2 awak tu bermain...lepas sikit, ni asyik terkurung jer..."

Back to the main topic, maka malam tu...papanya layankan bebudak berdua tu main bunga api...Kika yg berjiwa adventure tu mmg tak toleh kiri kanan bila dapat peluang...yg lawaknya si Yasmin...nak main, tapi takut...pastu mulalah terjerit2 takut kena percikan bunga api...sebijik mcm pe'el mak dia!






seronoknya mama!

Kak long dah tak menoleh2 lagi...tak pasan baju sexy pun!





Min dalam aksi berani2 takut...





best...best...thn depan buleh main lagi!




Asyik...asyik...asyik....mama panggil pun tak sedar

No comments: