Wednesday, September 19, 2012

26 September 2012 /Rabu....

Aku baru jer balik buat final check up dgn Dr.Vishnu tadi....aduhai, bole dia tanya "u nak bersalin hari ni or u nak tunggu next week?"

Adoiyaiii...doc ingat mcm nak potong ayam jer ke...tetiba nak operate aku hari ni....macam nak gugur jantung den ni haaaa....

Abg Mizul mintak extend 3/10 ...Doc tak bagi...oh no....dia geleng2 kepala. Nanti dia sakit susah...kata doc refer kat aku yg dah mmg tak larat lagi nak bawa badan ni.

So....friends...doakan aku yer...Insyaallah akan melahirkan secara c-sect pada pagi Rabu 26 September 2012 ni. Minggu ke 37 macam selalu gak...doakan moga2 aku dan baby selamat. Biarlah dipermudahkan. Kali ke-4 perut aku ni nak di zasssssssssssss...seriau aku.

Doc pesan tadi... " i bagi u MC from today till next tuesday..jgn pergi jalan2 or shopping Jusco"

hehehehhe..ooohhhh jusco tak bole, so parkson, mahkota parade, melaka mall semua bole lah kot...huhuhu

Doakan aku kay....sampai jumpa lagi, insyaallah.

No comments: