Tuesday, August 14, 2012

Buka posa di rumah.

Aku nak lupakan kesedihan ni...so, juzz ada gambor ni hasil produk dapur aku. Hari kerja mmg 100% lauk tunjuk2 di bazar ramadan. Semuanya beli...kadang jer buat air kat rumah. Tapi bila hujung minggu mmg aku masak sbb kesian kat anak n abg mizul yg nak jugak merasa air tangan mama ni...



Abaikan kecomotan periuk vision tu...dasar pemalas..direct jer dr dapur aku hidang asam pedas ikan pari (tp snap gambar terung jer tu), mee goreng, sotong kunyit dan sayur campur. batery henpon kong...so, sekeping ni jer gambo. Mahap ler sbb meja mak memang sexy tak letak alas pun...leceh nanti kuah tumpah2...so juzz lap jer tiles tu. Pinggan mangkuk pun bukan utk fotografi..juzz amek jer apa yg dan...janji makan kenyang babe...

3 comments:

Lynn said...

Salam..

Hujung2 puasa ni tak lalu dah nak makan..

MamaZYAhananie said...

betul tu lynn...cuma anak2 masih bersemangat..nak buka posa makanan penuh meja..hehehe

Jefry said...

Salam kenal..
Selamat menjalankan puasa..