Wednesday, January 11, 2012

Motivasi Untuk Wawa...dr mata fikiranku!

Alhamdulillah ...dah 11 hari aku diberi nikmat bernafas dan menikmati limpah kurniaNya di tahun 2012.


Aku tak tau kenapa aku rasa seronok sgt menempuh hari2 di tahun baru ni...semuanya sebab aku rasa ada matlamat yang aku nak kejar...ehhh, bukanlah bermakna sebelum ni hidup aku tak ada goal and target...hehehehe. Cuma sebelum ni aku banyak buat bodo jer....lantak lah nak jadi apa pun..amek mudah banyak sgt aku ni!


Fasal kerja?..ahhh aku mmg tak suka nak citer about my career dlm blog...nanti kena bukak blog keje pulak...so bosan kay. Apa yang aku nak kejarkan tahun ni?..hehehehe..rehsia lah dulu. Nanti kalau tak jadi...siapa yang malu?....aku gak kan.


Aku start mencatat apa yg aku buat, apa yg aku makan, apa yang aku fikir...tapi bukan dlm buku diary...juzz dlm minda aku yang selalu pelupa ni...pening?..tak yah pening2..layan jer kan.


Tahun ni umo aku akan jadi lebih dekat dengan 4 series...giler takut aku....entah2 org tgk aku dah mcm 43-44 tahun kot...aduhaiiiii..i have to do something, something good and also feel good...go girl!....hehehehe...girl ke mokcik, kak wawa oiiii! also akhirat jgn dilupa....dah senja kena lagi beringat.


Family?....emmmm...membesarkan anak2 mmg banyak dugaan...yang penting aku nak bagi lebih banyak tumpuan pada study dia org...kena bnyk bagi dorongan pada Kika...semakin besar semakin malas aku tgk...Yasmin okay lagi lah baru darjah 2...dan yg paling penting my sweetheart Adelle...si kecik ni lambat sungguh bercakap....hanya 'mama' mama mama jer dia sebut....lain2 nan hadoooo yang oiii.


so, apa lagi wawa...work hard...score ur target and semoga berjayer! dah lama sgt aku duk dlm zone selesa aku yg endingnya banyak bagi aku masalah in return.



No comments: